XxPietraSxX - Dzisiaj 06:43:00

Wątek powstał po to, żeby przestrzec użytkowników przed tymi, którzy nie wywiązali się ze swoich zobowiązań.
Procedura zgłaszania:
1) należy napisać PW do mnie z dokładnymi informacjami na temat transakcji (z kim była, kiedy miała dojść do skutku, czego dotyczyła itp.)
2) po otrzymaniu skargi piszę PW do osoby, której skarga dotyczyła w celu wyjaśnień. Dodatkowo wpisuję jej nick do kolumny "Sprawy w toku".
3) osoba ta ma 7 dni na załatwienie sprawy z osobą zgłaszającą skargę.
4) Po tym czasie (lub wcześniej, jeśli sprawa została pomyślnie rozwiązana) osoba zgłaszająca skargę powinna ponownie do mnie napisać z informacją czy sprawa została rozwiązana. Jeśli nie to odpowiednia informacja trafi do "Negatywne komentarze".

W przypadku otrzymania co najmniej 3 negatywnych komentarzy użytkownik zostaje zbanowany.
We wszelkich spornych przypadkach - decyzje podejmuje Administracja.

Negatywne komentarze (Nick - komentarz (zgłoszony przez: nick, data zgłoszenia) ):
Sprawy w toku (nick (zgłoszony przez: nick: data zgłoszenia)):

Psita.pl grzejniki kermi wrocław